خدمات پس از فروش

شرکت ابزار الکترونیک آبنوس به عنوان نمایندگی رسمی ماشین های اداری در ایران ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مرتبط با ماشین های اداری با برندهای پاناسونیک(Panasonic)، اچ پی(HP)،سامسونگ (Samsung)، کانن(Canon) به متقاضیان است. کاربران این دستگاه‌ها می‌توانند در صورت مشاهدۀ هر گونه اشکال و ناکارامدی در دستگاه خویش به این نمایندگی مراجعه کرده و سرویس‌های مورد نیاز خود را دریافت نمایند. جهت کسب بهترین نتیجه از تعمیرات توصیه می شود که حتما نوع اشکال پیش آمده در دستگاه را با کارشناس نمایندگی در میان بگذارید.

 

 

تعمیرات تلفن پاناسونیک تعمیرات فکس پاناسونیک تعمیرات پرینتر پاناسونیک تعمیرات پرینتر hp نمایندگی hp نمایندگی پاناسونیک فروش تلفن فروش تلفن پاناسونیک فروش پرینتر اچ پی فروش پرینتر سامسونگ فروش کارتریج شارژ کارتریج

بعلاوه اگر با بروز اشکال در دستگاه، سیستم و یا قطعات آن را دستکاری نموده‌اید، حتما این موضوع را به همراه تمام جزییات، با کارشناس نمایندگی تعمیرات در میان بگذارید. برخی از خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات عبارتند از:

تعمیرات پرینترهای اچ پی، تعمیرات اسکنر های اچ پی، تعمیرات پرینتر های سامسونگ، تعمیر پرینتر های کانن،تعمیر فکس و پرینتر های پاناسونیک، تعمیر دستگاه های کپی، تعمیر تلفن های پاناسونیک، تعمیر سانترال پاناسونیک، شارژ انواع کارتریج های مصرفی و …. .

شرکت ابزار الکترونیک آبنوس با تجهیز کادر فنی خویش به پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، فضایی فراهم آورده که در آن امکان ارائه تمامی خدمات مورد نیاز کاربران، بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی فراهم گشته است.

 

تعمیر پرینتر

Printer Maintenance

پرینتر یکی دیگر از ماشین های اداری معروف است که همانند دستگاه کپی کارایی بالایی دارد. نه تنها در ادارات و فضاهای کاری استفاده می شود، بلکه در منازل نیز مورد استفاده کاربران است. متخصصین ما تعمیرات ماشین های اداری در زمینه تعمیر پرینتر خدماتی نظیر تعمیر انواع پرینتر های رومیزی، ایستاده و چندکاره، تهیه بهترین مواد مرغوب مصرفی بر اساس برند و ساختار و ظرفیت انواع پرینتر ها، تعمیر و تعویض قطعات مستهلک انواع پرینتر، تست محتوایی و پایه‌ای اختلالات انواع پرینتر، و قطعات سخت‌افزاری انواع پرینتر ها و … را ارائه می دهد.در صورت بروز هر ایرادی و خرابی در دستگاه خود  شما میتوانید با مراجعه به  نمایندگی رسمی  شرکت ابزار الکترونیک آبنوس در کوتاه ترین زمان و با مناسبترین هزینه دستگاه خود را با ضمانت تعمیر نمایید.

تعمیر تلفن های پاناسونیک

Tellephone maintenance

دستگاه های تلفن اگر دچار ضربه خوردگی یا نوسان برق نشوند خیلی دیر به مشکلاتی برمیخورند که نیاز به تعمیر داشته باشد. معمولا عیوبی که پس از سال ها برای تلفن های پاناسونیک پیش  می آید عبارت است از: سفت شدن صفحه کلید - ضعیف شدن باتری ها - کم شدن قدرت صدا _ در برخی موارد مستهلک شدن فلت ال سی دی و عدم نمایش تصویر و ...

در صورت بروز هر کدام از این علایم و یا در صورت خرابی در اثر ضربه یا نوسان برق شما میتوانید با مراجعه به  نمایندگی رسمی پاناسونیک شرکت ابزار الکترونیک آبنوس در کوتاه ترین زمان و با مناسبترین هزینه دستگاه خود را با ضمانت تعمیر نمایید.

تعمیر دستگاه کپی

Maintenance of the copy machine
دستگاه کپی از جمله ماشین های اداری شناخته شده است که در ادارات، سازمان ها، مدارس، مراکز چاپ، مراکز درمانی و … مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه ناخودآگاه استهلاک بالایی را متحمل می شود که برای جبران آن همواره باید به سرویس های دوره ای و تعویض و تعمیرات به موقع قطعات مختلف آن توجه کنیم. مرکز تعمیرات ماشین های اداری در واحد تعمیرات دستگاه کپی خدماتی نظیر شارژ کارتریج انواع دستگاه کپی با مواد مصرفی مرغوب، تعویض و تعمیر انواع قطعات فنی دستگاه کپی، انجام سرویس‌های کلی و دوره ای دستگاه کپی، بررسی نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه فتوکپی، تعمیر و تعویض قطعات مختلف دستگاه کپی و … ارائه می شود.در صورت بروز هر ایرادی و خرابی در دستگاه خود  شما میتوانید با مراجعه به  نمایندگی رسمی  شرکت ابزار الکترونیک آبنوس در کوتاه ترین زمان و با مناسبترین هزینه دستگاه خود را با ضمانت تعمیر نمایید.
 

تعمیر اسکنر

Scanner Maintenance
اسکنر نوع دیگری از ماشین های اداری است که برای ورود تصویر اعم از سند، عکس، نقشه، فیلم و … به کامپیوتر استفاده می شود و جزء دستگاه های ورودی (Input) در تکنولوژی IT است.در صورت بروز هر ایرادی و خرابی در دستگاه خود  شما میتوانید با مراجعه به  نمایندگی رسمی  شرکت ابزار الکترونیک آبنوس در کوتاه ترین زمان و با مناسبترین هزینه دستگاه خود را با ضمانت تعمیر نمایید.
 
 
 

در شبکه های اجتماعی

تماس با ما

برای ارتباط با ما می توانید از راه های زیر استفاده نمایید:

  • تلفن ثابت: 42372-021
  • فکس: 88735711-021
  • موبایل: 0000000
  • ایمیل: abzarelectronicabnoos@gmail.com
  • آدرس پستی: ایران- تهران- خیابان بهشتی- خیابان قنبرزاده - خیابان هویزه غربی - پلاک 198